Strategia social media dla marki
Pozyskiwanie fanów
Grywalizacja
Utrzymanie wysokiego edge rank
Konwersja fanów
Gotówka
Zakup aplikacji do samodzielnego prowadzenia jest dobrym rozwiązaniem pod warunkiem trzymania się kilku zasad…
WIĘCEJ
Wykorzystując mechanizm gier, możesz w łatwy sposób zdobyć lojalność swoich fanów. Wszystko dzięki grywalizacji, której celem jest zwiększenie zaangażowania odbiorców w Twoje działania marketingowe i sprzedażowe
WIĘCEJ
Problemem prowadzonego fanpage jest brak elementów angażujących. Rozwiązaniem jest tworzenie bohaterów marki np. Eksperci Tesco, Serce i Rozum czy MIMI, które wywołują skojarzenia umacniające wizerunek marki oraz pozytywnie wpływają na EdgeRank prowadzonego Fanpage.
WIĘCEJ
Firmy które korzystały z narzędzia do sprzedaży grupowej Facebook Offers, nie tylko pozyskały zwiększony ruch do swoich stron i sklepów internetowych ale i zgłaszały 3-krotny wzrost ROI (Return of Investment) dzięki efektowi rekomendacji wbudowanej w samą aplikację.
WIĘCEJ
Odpowiednia strategia marketingu w Social Media pozwoli Ci na zniwelowaniu ryzyka popełnienia porażki biznesowej. Czasami wystarczy dobry dobór targetu a może okazać się że Twój produkt powinien znaleźć się na Pinterest zamiast Facebook, czy też prowadząc działalność skierowaną dla biznesu, Content Marketing okaże się skuteczniejszy niż kampanie na Facebooku.
WIĘCEJ
Firmy które korzystały z narzędzia do sprzedaży grupowej Facebook Offers, nie tylko pozyskały zwiększony ruch do swoich stron i sklepów internetowych ale i zgłaszały 3-krotny wzrost ROI (Return of Investment) dzięki efektowi rekomendacji wbudowanej w samą aplikację.
WIĘCEJ
Friendly posiada autorskie mechanizmy łączące aplikacje do konkursów z budowaniem oraz wysyłką mailingów. Każda kampania oprócz efektów w postaci nowych fanów jest wstanie dostarczyć odpowiedzi na pytania związane z jakością zbudowanej bazy fanów jak i możliwością przekonwertowania jej na płacących klientów.
WIĘCEJ
Facebook ukrywa wiadomości! Królujący w tym serwisie algorytm EdgeRank odpowiada za to, że większość dodawanych wiadomości nigdy nie pojawia się na tablicach znajomych. A niewidzialne posty nie mają żadnego wpływu na klientów. Może i Ty jesteś w takiej sytuacji, że piszesz, udostępniasz i dzielisz się różnymi materiałami, ale nie widać żadnego odzewu?
WIĘCEJ