crowdfunding

Dlaczego crowdfunding potrzebuje landing page’y?

Krótko i na temat: bez landing page’a nie pozyskasz ludzi. Bez ludzi nie zbudujesz społeczności. Bez społeczności nie dokonasz walidacji swojego pomysłu. Czym to grozi? Brakiem wsparcia finansowego i zmarnowaniem Twojego wysiłku, czasu i pieniędzy. A teraz po kolei. Masz świetny pomysł na produkt, rozwijasz usługę SaaS, chcesz podbić rynek innowacyjnym rozwiązaniem technologicznym.

MIMI URODA

Dlaczego crowdfunding potrzebuje landing page’y?

Krótko i na temat: bez landing page’a nie pozyskasz ludzi. Bez ludzi nie zbudujesz społeczności. Bez społeczności nie dokonasz walidacji swojego pomysłu. Czym to grozi? Brakiem wsparcia finansowego i zmarnowaniem Twojego wysiłku, czasu i pieniędzy. A teraz po kolei. Masz świetny pomysł na produkt, rozwijasz usługę SaaS, chcesz podbić rynek innowacyjnym rozwiązaniem technologicznym.

Wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług to wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Błędy popełniane w biznesie często okazują się zbyt kosztowne, dlatego już na wstępie warto oprzeć się starej, znanej jak świat, lecz jakże zgubnej zasadzie „jakoś to będzie”. My stawiamy na wymierną, przemyślaną strategię, która eliminuje błędy, przez które codziennie tracisz pieniądze. Bywa, że Founderzy próbują wprowadzać zmiany produktowe na etapie, gdy jest już

Czytaj więcej »

Moda na ubrania prawdopodobnie nigdy nie przeminie, ale pojawia się dla niej coraz większa konkurencja. Obecnie na tapecie są tematy związane z samorozwojem, wysportowaną sylwetką oraz wyglądem zewnętrznym. Ten ostatni nigdy nie będzie idealny jeśli nie zadba się o

Czytaj więcej »

Platformy służące do marketing automation precyzyjnie kształtują profil użytkownika na podstawie zebranych o nim informacji. Powiadamiają również o rezultatach kampanii marketingowej. Wciąż jednak niewiele jest firm, które w pełni wykorzystują potencjał platformy z sukcesem dla

Czytaj więcej »

Instagram żyje dzięki hashtagom. Krótkie, doprecyzowane hasła pozwalają dotrzeć do obecnych i potencjalnych fanów z całego świata. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich hashtagów, czasu ich publikacji oraz choćby odrobina kreatywności. Jak sprowadzić fanów na

Czytaj więcej »
Zobacz więcej wpisów
x Drogi Kliencie, w związku z nowym prawem ochrony danych osobowych (RODO), informujemy, że 25.05.2018 zmieniamy politykę prywatności strony/sklepu mimigroup.pl Z nową polityka prywatności możesz zapoznać się tutaj

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz w każdym czasie określić sposób wykorzystywania plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci Twojego urządzenia. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność serwisu.