Jak pozyskać nowych
fanów na fanpange?
Zostaw e-maila
i odbierz darmowego eBooka!



slider

Wybierz odpowiednią strategię pozyskiwania klientów przez media społecznościowe!

Dowiedz się więcej

Jak działają kampanie Friendly

działanie social media strzalka prawo

Strategia social media dla marki

pozyskiwanie fanów na fb strzalka prawo

Pozyskiwanie fanów

marketing za pomocą gier strzalka prawo

Grywalizacja

co zrobić by posty były widoczne strzalka prawo

Utrzymanie wysokiego edge rank

konwersja fanów social media w klientów strzalka prawo

Konwersja fanów

zysk dzięki social mediom

Gotówka

jak zrobić konkurs na fb

Friendly rozwiązuje problem braku efektów aplikacji konkursowych

Zakup aplikacji do samodzielnego prowadzenia jest dobrym rozwiązaniem pod warunkiem trzymania się kilku zasad…

WIĘCEJ

Grywalizacja - stałe zaangażowanie fanów w działania marki

Wykorzystując mechanizm gier, możesz w łatwy sposób zdobyć lojalność swoich fanów. Wszystko dzięki grywalizacji, której celem jest zwiększenie zaangażowania odbiorców w Twoje działania marketingowe i sprzedażowe

WIĘCEJ

jak pozyskać fanów marki
co to bohater marki

Stać cię na własnego bohatera marki

Problemem prowadzonego fanpage jest brak elementów angażujących. Rozwiązaniem jest tworzenie bohaterów marki np. Eksperci Tesco, Serce i Rozum czy MIMI, które wywołują skojarzenia umacniające wizerunek marki oraz pozytywnie wpływają na EdgeRank prowadzonego Fanpage.

WIĘCEJ

Wykorzystaj najnowsze mechanizmy wspierające sprzedaż - Facebook Offers

Firmy które korzystały z narzędzia do sprzedaży grupowej Facebook Offers, nie tylko pozyskały zwiększony ruch do swoich stron i sklepów internetowych ale i zgłaszały 3-krotny wzrost ROI (Return of Investment) dzięki efektowi rekomendacji wbudowanej w samą aplikację.

WIĘCEJ

jak używać facebook offers
chcę zrobić fanpage

Fanpage nie jest dla każdego biznesu, nie przepłacaj

Odpowiednia strategia marketingu w Social Media pozwoli Ci na  zniwelowaniu ryzyka popełnienia porażki biznesowej. Czasami wystarczy  dobry dobór targetu  a może okazać się że Twój produkt  powinien znaleźć się na Pinterest zamiast Facebook,  czy też prowadząc działalność skierowaną dla biznesu, Content Marketing okaże się skuteczniejszy niż kampanie na Facebooku.

WIĘCEJ

Brakuje Ci narzędzi do mierzenia efektów działań w Social Media?

Firmy które korzystały z narzędzia do sprzedaży grupowej Facebook Offers, nie tylko pozyskały zwiększony ruch do swoich stron i sklepów internetowych ale i zgłaszały 3-krotny wzrost ROI (Return of Investment) dzięki efektowi rekomendacji wbudowanej w samą aplikację.

WIĘCEJ

social media są efektywne
jak się skontaktować z uczestnikami konkursu fb

Nie wiesz jak pozostać w aktywnym kontakcie z uczestnikami konkursów

Friendly posiada autorskie mechanizmy łączące aplikacje do konkursów z budowaniem oraz wysyłką mailingów. Każda kampania oprócz efektów w postaci nowych fanów jest wstanie dostarczyć odpowiedzi na pytania związane z jakością zbudowanej bazy fanów jak i możliwością przekonwertowania jej na płacących klientów.

WIĘCEJ

Prowadząc fanpage uważaj na EdgeRank, który ukrywa Twoje wiadomości

Facebook ukrywa wiadomości! Królujący w tym serwisie algorytm EdgeRank odpowiada za to, że większość dodawanych wiadomości nigdy nie pojawia się na tablicach znajomych. A niewidzialne posty nie mają żadnego wpływu na klientów. Może i Ty jesteś w takiej sytuacji, że piszesz, udostępniasz i dzielisz się różnymi materiałami, ale nie widać żadnego odzewu?

WIĘCEJ

niewidoczne posty na facebooku

TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach Cookies zobacz wszystkoociasteczkach.pl